2011. augusztus 18., csütörtök

Levendula

Terv, hogy Márkón repül a Zsozsó, közben ládázunk. A környékbelieket tavaly nyáron Mártival levadásztuk. Így Tihanyba ugrottunk át. Amikor megérkeztünk a szél nagyon erős volt, repülésre nem alkalmas. Gondoltuk kirándulunk egyet és az esti "gyógyira" visszajövünk.

Nagy nehezen leparkoltunk és neki vágtunk.

2975. Tihany szíve (GCTIHA)
Nagyon sok kiránduló volt, nagyon nehéz dolgunk volt, mert egy házaspár a célpadon napozott, olvasott, aludt. Míg nem egyszer csak felálltak és jöhettem én. Álcázva mintha a szandálomat tépőzáraznám, de közben a ládát keresem, ott is volt.

uraniko 2011.06.12 14:35 - Megtaláltam. Köszi! Nagyon sokan voltak, elég nehéz volt észrevétlen maradni!Tovább sétáltunk a következő célhoz. Ami a végén meredek hegyoldal megmászása volt.
1192. A "látott hal" - garda (GCLAHA)

uraniko 2011.06.12 15:00 - Megtaláltam. Köszi! Alulról közelítettük meg, ami igen meredek és vadregényes. Utána láttam milyen egyszerű lett volna az ajánlott parkolóból, igaz Tihany szívétől gyalog jöttünk ide, a szép napsütéses időben. A kilátás pazar!

Visszasétáltunk az autóhoz, igaz a nagy fagyizás közben elnéztünk egy utcát és eggyel feljebb jutottunk egy zsákutcába, úgy hogy vissza séta, de meglett az autó. Tihanyban pálinka fesztivál volt, de nem mentünk el oda, mert inni úgy sem tudtunk volna.
Márkó felé útba esett:
8. Veszprémfajszi Golgota (GCVeGo)

Gyorsan megmásztuk ezt a kis dombot.
uraniko 2011.06.12 17:58 - Megtaláltam. Köszi!
Az útbaigazító FA:
Visszaértünk Márkóra, megmásztuk a hegyet, ami igen meredek. Jött velünk 3 siklóernyős srác, így a hiszti helyett, hogy visszacsúszok, nem bírom tovább, stb... megembereltem magam és otthagytam a fiúkat, igaz én Zsák nélkül voltam!!!
Kilátás a starthelyről szuper! Láttam a tavaly megkeresett Márkói Golgota nevű láda helyét:

Ezen a felüljárón megyünk majd haza.

Sajnos a szél nem gyengült, így Zsozsó is legyalogolt velem, na az katasztrofálisabb volt mint felfelé.